yeni nesil tam hizmet ajansı

Ne Yapıyoruz?

Aforizma, yeni nesil tam hizmet ajansı olarak tazelendi. Tüm iletişim çalışmalarını aynı hedef doğrultusunda yaratıyor, senkronize ediyor ve geliştiriyoruz.

Veri Analizi

Tahminlerle değil, insan davranışlarına dayalı verilerle çözümler üretiyoruz.

  • Hedef Kitle/Kullanıcı Analizi ve Segmentasyon
  • Web Site Trafik Analizi
  • Marka ve Rakip Analizi (Haber kaynakları, sosyal kanallar, blog içeriklerinin takibi ve raporlama)
  • Web Site Performans Analizi
  • Sosyal Medya Kullanıcı Analizi
  • Sosyal Medya Rekabet Analizi
  • Satış Kanalları Rekabet Analizi
  • Anahtar Kelime Analizi
  • Site İçi ve Site Dışı SEO
  • Yerel SEO
  • Google Maps SEO
  • Semantik SEO

Yaratıcı Strateji

Verileri yorumluyor, içgörüyü yakalıyor ve stratejimizi geliştiriyoruz.

  • İçgörü geliştirme
  • Yaratıcı strateji
  • Stratejik Planlama

Potansiyel Hedefler;

  • Marka bilinirliğini artırmak
  • Satışları artırmak
  • Müşteri etkileşimini artırmak
  • Doğru kanalları seçmek ve odaklanmak
  • Birden fazla kanalı optimize etmek ve entegrasyon sağlamak
  • İçeriği ve kampanyaları kişiselleştirmek
  • Sektör ve pazardaki fırsatları keşfetmek

Kreatif Çalışmalar

 

Hedef odaklı fikir geliştirmenin dayanılmaz çekiciliğine karşı koyamıyoruz.

İçerik ve Reklam Üretimi

  • Mecra Bağımsız Kampanya Konsepti ve Tasarımı
  • Sosyal Medya Kreatif İçerik Üretimi
  • TV Reklam Filmi
  • Süreli Yayıncılık
  • Viral Kampanya Fikirleri
  • Etkinlik/Lansman Tasarımı

Sosyal Medya Yönetimi

 

Sosyal medya gücünü her geçen gün artırıyor. Özel bir ilgiyi hak ediyor.

  • Platformların Yönetimi
  • İçerik Üretimi
  • Ziyaretçi ve Rekabet analizi
  • İş Birliği Yönetimi
  • Kanallar Arası Senkronizasyon
  • Online Kriz Yönetimi
  • Raporlama

Sosyal Medya Yönetimi

Ziyaretçi Analizi

Ziyaretçilerin dijital yolculuğunu ve beklentilerini gözlemliyoruz.

Rekabet Analizi

Rakiplerin sosyal medya kanallarını düzenli olarak izliyoruz. Fırsatları keşfediyoruz.

Trend Analizi

Sosyal medyada popüler olan konuları ve sürekli değişen davranışları takip ediyoruz.

İş Birliği

Hangi Influencer ile başarı sağlarız? UGC (kullanıcı tarafından oluşturulan içerik) dönüşümü alır mıyız? Değerlendiriyoruz.

Yaratıcı İçerik

Ne söyleyeceğimizi artık biliyoruz. Şimdi, hedefe dönük yaratıcı fikirler üretme zamanı!